Välkommen som medlem i Böda Sand GK

Medlemskapet i Böda Sand GK berättigar dig till:

• Obegränsat spel på Böda Sand GK (gäller ej ”Greenfeemedlem,som har ca 25% rabatt på greenfee-avgiften”.
  • Golf-ID berättigar till spel på golfbanor världen över.
  • Greenfeerabatt 10 % på ordinarie pris på  Saxnäs GK, Byxelkroks GK, , Kalmar GK, Möre GK, Emmaboda GK, Nybro GK, Oskarshamn GK, Mönsterås GK. och Ölands GK     Se resp klubbs hemsida vilka exakta  rabatter som ges.
  • 10% rabatt på boende, under för- och eftersäsong på Stugor och Campingplats på Böda Sand Beach Resort.
  • Du får ta med dig dina kamrater till en tävling "Invitational" som går samtidigt med KlubbMästerskapet. Ni erhåller mycket reducerade priser för hela helgen. Se mer under tävlingar/klubbmästerskap.

Allt för att du så enkelt som möjligt ska kunna njuta av spel på din hemmaklubb och härliga semestrar på Norra Öland.